22 juli 2007

Fangsten min!

Det er alltid spanande å sjå innom hobbybutikkar når ein er ute og reiser! Garnet kjøpte eg i Åre i Sverige. Dama på butikken meinte det var sokkegarn, men eg trur eg vil bruke det til noko anna... Ikkje noko namn på garnet, men det er melert og minner meg litt om Evilla. 60 kr for ca. 100 gram.....
Stitchery-mønsteret kjøpte eg på Husfliden i Mosjøen. Dette er visst blokk sju i eit teppe som heiter "Love is". Eg trur eg skal sy det i blått slik at det passar på kjøkkenet!

4 kommentarer:

Elin sa...

Så fint mønster du har kjøpt! Og den fine naturen de har vore i. Dette må no gje inspirasjon til å starte på haustsemesteret! Lucky you!

Anonym sa...

Fint garn i flotte farger! Spennende med stichery også. Det har jeg aldri prøvd faktisk. Tenkte jeg skulle kjøpe meg et mønster hos Northern Quilts. De har så mange fine stichery - mønster synes jeg. Mønsteret ditt var også veldig flott, kommer til å bli fint i blått også!

Anonym sa...

Takk hyggelig kommentar på bloggen! Alldeles nydelig det stitchery'et du har kjøpt, det kommer til å bli kjempelekkert!

Anonym sa...

Ahh, jeg har også vært i Sverige og kjøpt litt garn... på den eneste garnbutikken i Küngshamn...hehe;-) der fant jeg noen enorme 400g nøster, de var helt enorme:-o

Nå var det bare 25% ull så jeg var lenge i tvil, men jeg måtte gi opp.... kjøpte to som min kjære skal få genser i... kommer på bloggen min, men nok om meg *rødme*

Du har jo også fått tak i fint garn:-)