15 august 2007

Paradoxical Mittens

Her er den spede begynnelsen på mine Paradoxical Mittens, designa av Lucy Neatby. Eg er usikker på om eg kjem til å klare å gjere desse ferdige, eller om det blir ein ny UFO. Eg er komen litt lenger enn vist på bildet, men må innrømme at eg ikkje har strikka på dei på ei stund. Kjekt arbeid, men full konsentrasjon.....Strikkar i Finull frå Rauma. Mørk brun og gul. Det var BenteB som var fyrst ute med desse, men mange har hengt seg på. Sjå også ToneM og Elisabeth sine bloggar.
Mønster kan kjøpast her.

8 kommentarer:

Elin sa...

Dette blir som vanleg veldig fint. No må du halde tunga beint i munnen og ikkje byrje på fleire prosjekt før du har fått ferdig noko meir, godt råd frå tanta, som lid av same sykja.

Anonym sa...

Så fine ting du har laget i det siste. Både sokkene og strikkeveska ble veldig fine! Vottene ser også ut til å bli flotte. Fine farger!

Marie sa...

Herlege fargar saman og nydeleg mønster :o)

Two sa...

Så rask du er på labben!! Tvilar på om du endar opp med ufoar, strikk litt til du, så ser vi om dette er noko som vi andre kan klare òg! Vart vi 2 sponsorar til frakta di eller hur?? Fremdeles aktuelt for meg.....

Anonym sa...

Hei igjen! Jeg var på siden for å kjøpe mønsteret, men fikk ikke lagt inn betaling med kreditkort..., og så lurer jeg på om mønsteret ble sendt med post eller mail ?

[morgrethe] sa...

Jeg så disse hos Bente B. Jeg skal nok ikke begynne med disse, for jeg har utrolig mange ufo'er. Fine blir de, blir gode å ha på til vinteren. Du har jo ei tid på deg, det skal visst fortsatt være sommer:o)

Anonym sa...

Ser du er bitt av basillen du også. Jeg har mønsteret, men har ikke turt å prøve ennå. Fine er de iallefall:-)

Alma Merethe sa...

Vottene blir kjempefine. Det er et flott mønster. Ha fortsatt ei flott uke....