26 september 2007

Blogg"tagging"


Dei siste dagane har eg blitt tagga av Strikkemor, Hege, Timotei, Juliann, Marie og Lappetausa. Takk for at de tenkte på meg! Eg har forstått det slik at når ein blir tagga, skal ein fortelje litt om seg sjølv - noko tilfeldig og noko litt rart/ spesielt.

1. Eg er hekta på garn og strikking.
2. Eg kan (nesten) ikkje gå forbi ein garnbutikk utan å kjøpe garn.
3. Eg er bloggveninne med fleire av tantene mine
4. Då eg var ung ønskte eg meg ei jente - eg fekk fire gutar og synest det er topp!
5. Det er seksten år skilnad på eldste- og ynstemann.
6. Eg kan ikkje tygge tyggis utan å smatte.
7. Eg begynner stadig på nye prosjekt, sjølv om eg har MANGE uferdige liggande.
Til slutt skal eg utfordre sju andre bloggarar.
3. Besta
5. Tussi
6. Tone M
Reglane:
1. Link tilbake til den som har tagga deg og skriv reglane.
2. Fortel sju ting om deg sjølv, noko tilfeldig og noko rart/morosamt.
3. Tagg sju andre og skriv ein link til dei.
4. La dei få vite at dei er tagga ved at du skriv ein kommentar i bloggen deira.
illustrasjon: Mosjøen sommaren 07.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så artig at du tok utfordringa! Tenk, fire gutter, sikkert en herlig gjeng! Og så er du hekta på garn ja. Jeg er nok mer hekta på stoff jeg (Ja, sånt som en kan sy av da).
Ha ei kjempefin helg!