23 mars 2008

Påskebesøk hos Lappetausa

I dag var eg (m. fl.) på besøk hos tante Elin. Der fekk vi sjå på alle blokkene som ho har sydd det siste året, og det er imponerande mange! Desse Sylvia Bridal-blokkene held ho på å sy saman til eit dobbelt sengeteppe. Legg merke til alle blokkene ho held i hendene som enno ikkje er sydd saman!
Dette prosjektet begynte ho på etter å ha lese desse romanane. Eg har fått låne boka som er på over 700 (engelske) sider og inneheld dei tre første romanane. Eg trur ikkje eg kjem til å forstå fullt ut kva dette går ut på, før eg har lese desse romanane og studert litt på sida til forfattaren, Jennifer Chiaverini.
Eg håper Lappetausa tek med seg det halvferdige prosjektet til Regionstreffet på Stårheim skule, søndag 30. mars, slik at fleire kan få gleden av å studere det på nært hald!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk for ein fin tur til Lappetausa i dag. Eg er framleis berusa av blokkene hennar.
mamsen

[morgrethe] sa...

Oj... imponert!
Lykke til med lesinga, noe som for meg ville vært uoverkommelig. Regner med at du skriver et kort resyme her på bloggen;o)

Anonym sa...

Eg er berre imponert over tanta di! Vakkert!Lykke til med lesinga.

Anonym sa...

Hei Hilde såg deg så vidt på by`en i dag måtte inn og henta "arbeid".Eg likar godt svigermorboka di,skal nok sy fleire av den sorten Beste helsing Ingun

Inger sa...

Det var virkelig flotte blokker din tante hadde sydd. Jeg har nettopp kjøpt denne boka etter å fulgt litt med hos "Abyquilt". Min engelsk er også så som så med, og jeg regner med å måtte bruke tid på denne. Skal bli litt spennende å se hva som kan komme ut av dette. Ha ein fin og kreativ uke, og lykke til med lesinga.