30 mai 2008

Litterær utfordring

Pick up the nearest book.Open on page 123.
Find the fifth sentence.Post the next three sentences.
Tag five people, and acknowledge who tagged you.
Denne utfordringa fekk eg av Felisi.
Boka som ligg nærast meg kjøpte eg for eit par dagar sidan av ein afrikanar på motorsykkel. Han var student ved eit universitet i heimlandet, og var i Noreg for å tene pengar på å selje bøker for eit forlag som heiter Norsk Bokforlag A/S. Boka eg kjøpte er: Småtroll i desember av Britt-Venke Oldebråten, og den inneheld mange småforteljingar som ein bl.a. kan bruke som adventskalender.
s. 123, setning seks, sju og åtte:
"En kveld fikk ikke Lotte sove. Det var helt umulig. Hun prøvde å lukke øynene hardt igjen, men det hjalp ikke."
Utfordringa går vidare til Lappetausa, Besta, Hildegard, Ingun og Mallemor!

3 kommentarer:

[morgrethe] sa...

Halloen...
Et lite nattbesøk fra sommernatta. Sitter på verandaen med et glass hvitvin og koser oss med at det er en deilig temperatur. Ha ei fortsatt fin helg.

Anonym sa...

Heisann. Litt seint ute med å ønske deg god helg (grunnen ser du i bloggen min), men ønsker deg ei fortsatt fin helg. Her skinner sola, og eg sitter og koser meg med strikketøyet i solveggen :)
Klem fra Ronille

Hildegard sa...

Artig bok - og du treng vel litt idear i jobben din? Eg les p.t. Rabarbrakrigen. Forfattaren vinklar veldig bra dette med å vere gut og ungdom på 60- og 70-talet. Kanskje det er slik no òg?
Ha ein fin søndag!
mamsen