01 juni 2008

Fjelltur og tagging....

.....gløymde drikkeflaska med vatn, men hugsa Felisi-mappa med strikketøyet....

Eg har blitt tagga av Maret.

Reglane kjem i starten av innlegget. Kvar spelar svarar på spørsmåla om seg sjølv. I slutten av innlegget gir du den vidare til 6 andre personar og fører opp navna. Så går du til bloggane og legg igjen kommentar om at dei er tagga og ber dei lese din blogg. La personen som tagga deg vite når du har lagt inn svar.

1) Kva gjorde du for ti år sidan?
Dreiv familiebarnehage med to avdelingar (0-3 år).

2) Kva er 5 ting på å gjere-lista mi i dag?
Berre to: Fjelltur og førebu meg til i morgon (Mat og Helse 5 timar).

3) Snacks eg liker:
Sjokolade

4) Ting eg ville gjere dersom eg var milliardær (eller billionær):
Opna min eigen garnbutikk med masse spanande garn mm., og hatt filial i New York, London, Sydney og Hong Kong.
Bygd idrettsanlegg for barn og unge i Noreg og i u-land.
Støtta det lokale sjukehuset pluss div. sjukehus i fattige land.

5) Stadar eg har budd:
Nordfjordeid og Volda.

6) Disse folka vil eg vite meir om: Dei som legg igjen kommentar på bloggen min som enno ikkje har fått denne tagginga!

1 kommentar:

Elin sa...

Ville du berre ha garn i den butikken? Jaja, då ville du no ikkje gå Primula & co. i næringa. Likte veldig godt det du ville bruke pengar på, men sakna donasjon til fattig tante...