23 januar 2009

Åttebladrose

Dette månadsteppet har eg sett på ei stund, og sist helg sende eg ein mail til Lappemakeriet.
I dag kom første pakken med ni stoffbitar, silketråd, nåler,
pappmalar og mønster. Teppet skal syast for hand.
Stoffa er vaska og eg gler meg til å ta fatt på mitt første store teppe.
Eg valde fargekombinasjonen"Gutta Boys", som skulle passe bra her i huset. Eg skal difor sy lyse stjerner på mørk bakgrunn, i motsetnad til fargekombinasjonen som er vist på mønsterbildet.
Eg har til og med planlagt kva for ein vegg teppet skal henge på, nemleg her i vinterhagen.

7 kommentarer:

Hildegard sa...

Kjekt at du set deg mål, er ikkje i tvil om at det vil bli fint, men kva med måleria på veggen?
Eidabesta

Timotei sa...

Å, det kommer til å bli kjmepefint! Håper du viser underveisbilder!

Orlaug sa...

Litt av eit prosjekt du går i gang med, og alt skal syast med hånd....hm. Spennande å fylgje det vidare.....
Ha ei god og glad helg!

Haldis sa...

Fine fargar du har valgt. Dette blir flott, fint med åttebladroser. Takk for kommentar på bloggen, kjekt du likte strikkemappa. Egg du har å bytte i og! God helg!

Maret sa...

Blir spennande og følge med her, håpar vi får sjå underveis. Eg har eit større teppeprosjekt liggande..
Dobbelt sengeteppe som skal på hytta, og skal syast for hand. Morsomt, men for eit prosjekt.... Men det skal bli ferdigt, ein gong....

Ha ein fin søndag.

hobby dilla sa...

Hei:) Så spennende...gleder meg til å sjå resultatet. Dette er mitt første besøk på bloggen din ( fersk som blogger) og eg er imponert over hvor mye flott du lager. Her har eg lyst å komme igjen;) ha en trivelig dag!

Anne-Mettes Oaser sa...

Rigtig god fornøjelse med det nye sytøj. Jeg glæder mig til at følge med og se projektet vokse ....vi ser forhåbentlig lidt blokke undervejs.
Mange hilsner
Anne-Mette