28 mars 2009

Bursdag og Burda

I dag var Lappetausa og eg på tur. Vi hadde diverse ærend i Volda og Ørsta. Etterpå var vi på besøk hos Besta og gratulerete henne med dagen. Eg fekk overlevert GiveAway'en som ho vann og ei lita veske til å ha strikketøyet i som eg har sydd. Eg har berre eit dårleg bilde av denne mappa, som blei tatt i full fart før avreise.
Heime igjen kjøpte eg eit quilteblad som heiter Burda Patchwork. Der var det blant anna bilde og mønster på dette flotte sekskantteppet, som eg berre må vise fram. Eg er visst litt sekskanta i forma for tida!.....

6 kommentarer:

Elin sa...

Skal vi prøve oss med ei analyse av at du likar sekskantar? Får ta det i eit anna forum...:)
Kjekk dag på Møre i dag!

Elin sa...

Kjenner forresten vibbane av det teppet. Lagar du ein norsk tutorial?

Anita sa...

Det teppet var veldig fint! Er det håndsydd eller?? Er også i sekskant humør, kanskje til og med en dille;0) Hekler og syr!! Kos deg!

Orlaug sa...

Nydeleg rosestoff i den veska.....er vorte so glad i slike stoff.
Kjøpte nokon frå USA i fjor, og no har eg brukt ganske mykje av dei. Dei var utruleg billige, men no er vel prisen ein anna på grunn av høgare dollarkurs.
Sekskantteppe ser flott ut, men reknar med det er for vanskeleg for meg med mine sykunnskapar.
Ha ein gud sundag!

Eli A. sa...

Hei. Et veldig fint teppe :-)
Kjempefine de mappene også, og baktusskjerfet ble lekkert :-)Kunne tenkt meg å strikke et slikt ja. Jeg holder på å strikke påskehøner, og da skal det hekles tønnemasker som skal bli knapper. Ble litt usikker på de tønnemaskene, ble ikke helt fornøyd med det da jeg prøvde. Vet du hekler en del... Kanskje kan jeg spørre deg hvordan du hekler slike knapper med tønnemasker ????

Anonym sa...

Eg trur nesten eg også er i sekskant " form" har allerede sydd eit i beige tonar..men dette var slik herlig mix som eg likar...går og ser ka eg har av stoff helsing Ingun