07 oktober 2009

Klemmepung

I går kveld var eg på møte i den lokale quilteklubben.
Der viste Elin oss korleis vi syr klemmepungar
(mønsteret er frå Quiltemagasinet 5/2007).
Det var enkelt og kjekt, og eg fekk sydd denne "froske-pungen".
Eg trur ikkje eg har rørt symaskina mi sidan i juni/juli, så det var på tide med litt sying igjen. Faktisk blei eg så optimistisk, at eg har meldt meg på 9NA's Julemysterium i dag!
På møtet kjøpte eg dessutan desse to stoffbitane av Siv på Lappestua. Likte dei kjempegodt!

13 kommentarer:

solveig sa...

Det var no eit stoff å bli glad av! Fint ver å vere inne i. No er det heldigvis litt fint ver mellom bygene så ein får både røske litt i bed og gå seg ein tur.

Unknown sa...

Dei der uglene må eg nesten ut å leite etter :-)

Har du sett oppskrift på klemmepung på nettet? Eg har "klemminga" liggande, og bør vel bruke den snart?

LeKaQuilt sa...

Så flott klemmepung - stoffet du har brukt er jo bare helt skjønt!
Uglestoffet er fint, da! En gang i tiden samlet jeg på små ugler - burde nesten prøve å få tak i uglestoff :o)

Orlaug sa...

Åja, slike hadde eg planer om å sy.....i fjor ein gong.
Kjøpte "klemminga"....spørs om eg finn den att, no då...
Fine stoff..

Haldis sa...

Fin klemmepungen din vart!Fortsatt god ferie, fineveret kjem sikkert med Dronninga i dag.

Tone sa...

Så fin klemmepungen ble. Søtt froskestoff du har brukt, og de nye stoffbitene var også veldig fine.

Med det samme jeg er inne og kommenterer, så må jeg også skryte av luene i forrige innlegg! Kjempefine!!

marit sa...

Det er moro å sy, men quilting/lappeteknikk blir for mye dill...disse klemmepungene derimot kunne vært morsomt å prøve!

Stilig uglestoff!

Turid Holm Flaa sa...

Mye lekkert stoff. Fin den klemmepungen du har laget, må jo være ypperlig julegave.

Anonym sa...

Hei.Riktig fin pung.Slik en har jeg aldrig laget.Fin.Så fine stoff.Skal bli kjekt å se va som kommer ut av det.Ha en riktig fin uke videre.Klem fra Bodil

Solveig sa...

Herlig froskestoff. Husker ast slike klemmepunger var veldig populære i min barndom. Men da var de på langt nær så fine - det var vel helst i kunstlær med en eller annen reklame på.

Unknown sa...

Å så utrolig gøye dem var - og anvendelig til så mye;)
Sy kan jeg ikke - men de er jo en ide å prøve å strikke noe lignende;) Morsomt stoff du har kjøpt;) Ha en fin helg;)

Anonym sa...

Hmmm det var eit fasinerande ord du:-P

Katrine_tm sa...

Utrolig kul pung!! Knalltøffe stoff! :D