15 mars 2010

A New Season is coming .......

....... soon I hope!
Det er rart med det, sjølv om det er ingen ting som minner om vår ute,
berre snø, snø og atter snø -
så merkar eg at eg er litt ferdig med vinterstrikk.
Har nokre prosjekt som eg må tvinge meg sjølv til å fullføre,
men luer, vottar, halsar og skjerf
er liksom ikkje interessant lenger.
Difor
har eg leita fram dette mønsteret frå ei Mason-Dixon bok
og skal begynne på mitt første vårlege strikk.
Eg blei inspirert av Olavas verden, for andre gang på nokre få dagar.
Gratismønster på dette "Mitered hanging towel" finst her.



7 kommentarer:

Jordmor-Hanne sa...

Je er litt årstids-strikker sjøl. Men ofte, særlig om sommere, blir det itte strikking i det hele tatt. Inspireres av deg til å finne meg noe litt mer sommerlig å strikke :)

Turid Holm Flaa sa...

De er fine, og det ser ut som et veldig hyggelig håndarbeid.

Unknown sa...

Hei!
Så fint at du legger ut link til dette håndkleet. Jeg visste faktisk ikke at det fantes som et gratis mønster på Revelry, trodde bare det var i boken... :O)

Så koselig at jeg har inspirert deg, må innrømme at jeg har blirr inspirert av deg mange ganger jeg også... :O)

Ønsker deg en strålende kveld!

Anne-Mettes Oaser sa...

Tak for det fine link. Det er et sødt håndklæde. Rigtig fint til køkkenet. Skønne farver du har udsøgt dig.
Åh ja, hos mig er sneen næsten væk, men vinden er stadig kold. Alligvel var det næsten forår i dag, da solen skinnede fra en blå himmel.

Tussi sa...

Har det akkurat på samme måte, men her i nord sitter vinteren i lenge, så det blir nok ingen strikkestopp med det første :)
Flotte håndklær!

Besta sa...

Artige handdukar.Og fine!Med meg blir det lite strikking i sommarstida. Her går det stort sett i lestar, får jo ikkje strikka så mykje.Og det er lenge til sommaren!Berre sjå ut!

Anonym sa...

Hei på deg!
Skulle så gjerne hatt oppskriften på norsk. Blir det masete for deg å sende den på e-post til meg?
Lever i håpet.
Hilsen oldemora.

Krykkja@hotmail.com