08 april 2011

Posar

Denne veka har eg fått brukt litt av stoffa mine.
Har sydd tre posar
til oppbevaring av diverse.
Først sydde eg ein til badet.
Den er fora med litt mjuk vatt.
Eg brukte mønsteret på "Bretteposer"
i boka Julegleder av
Tone Merete Stenkløv og Miriam Nilsen Morken.
Så måtte eg sy to til,
der eg fekk bruke litt av eit hanestoff
har hatt liggande lenge.
På desse har eg brukt strykevliselin i staden for vatt.
Enklare enn dette kan det nesten ikkje bli.
Timotei har også ein fin beskrivelse på bloggen sin

4 kommentarer:

Snuppesnella sa...

Dei var utruleg fine ! Fine fargar du har sett sammen !

Besta sa...

Kor flinke du e! No har eg strikka litt og då brukar eg veska som du har sydd, den eg fekk av mor di, til å ha strikketøyet i. Meir praktisk og pent enn plastnett.
Forstår ikkje kor dufår tid til å sy så mykje.

Unknown sa...

Hei... :O)

Kjempeflotte poser.
Sånne får man aldri for mange av..., de pynter opp samtidlig som de er veldig praktiske... :O)

Øsnker deg en strålende dag!

Svalen sa...

Hei.
Mange takk for kommentar på bloggen min.
Så kjempefin blogg du har, mange nydelige arbeider og flotte bilder!
Legger meg til som følger:)

De blå posene ble lekre!

Ha en fin søndag.