27 juni 2011

Epleposar

I dag har Minstemann og eg berre sløva og kosa oss inne
etter utedagen på fjellet i går.
Den Gode Feen linkar til diverse bloggar i dag,
blant anna Pepperkakehuset.
Der fekk eg sjå desse søte hekla epleposane,
eller epluier som ho kallar dei.
Ho har funne ideen på bloggen Mollie makes.
Før frukost hadde eg hekla ein
+ vore på matbutikken og handla modellar
( dvs. epler i ulike størrelsar).

Ein treng ikkje mønster til desse eigentleg. Det er berre å hekle ein sirkel, fortsetje oppetter utan å auke og til slutt hekle fram og tilbake eit stykke. Hekle ei hempe og sy i ein knapp.
Mine er i to ulike størrelsar. Den lilla er litt større. Der hekla eg ein tungekant oppe og rundt opninga i ein annan lillafarge. Har brukt Svale og Muskat til desse to og krok nr. 3,5.

8 kommentarer:

Elin sa...

Hahaha, dette var morosamt! Godt å finne på noko artig i desse litt tunge tider...

Lene sa...

Så artige de var :)

Timotei sa...

Så snedig! Alltid så inspirerende å titte innom deg!

Hildegard sa...

Fantasifullt!
mamsen

Babben sa...

Så søte de ble :-) og en hyggelig ide.

Lindas hobbyhjørne sa...

Så utrolig smart!
Ha en god natt :)

Snuppesnella sa...

Genialt !!! Slike må eg jammen hekle i løpet av sommaren.

Åååå du er så flink !

Ingvild sa...

Så morsomt at ideen sprer seg :) Jeg har gitt bort alle mine og må nok hekle meg noen nye. Du har rett i at en ikke trenger oppskrift når en kan hekle fra før av :)