02 august 2011

moods of shawls

I går var eldste sonen min og eg ein rask handletur
til nabokommuna Stryn.
Stryn er også heimkommuna til moods of norway,
så vi var sjølvsagt ein tur innom moodsbutikkane der.

Eg fall for ein bag der, men syntest den var litt dyr.
Då eg var i kassa og skulle betale noko anna,
kom dei og hengde opp - 50 % skilt over alle veskene og bagane,
så då måtte eg jo berre slå til, eller????
Litt brainless hekling i "sommarvarmen".
Meir informasjon om sjala på eplabutikken min.

4 kommentarer:

Lindas hobbyhjørne sa...

Wow... den var jo bare lekker !!!
Fine sjerf du har laget.
Ha en fin kveld, klem.

solveig sa...

50% liker vi!Stilig!

Unknown sa...

Skjønner godt at du kjøpte den vesken, særlig når den ble til halv pris... :O)

Kjempeflotte sjal... :O)

klem

Anonym sa...

Så stilig veske!!! Og stilig med 50%!! Kos deg med den. Hilsen Heidi