20 oktober 2011

Tubeskjerf i silkeull

Kathrine Gregersen frå Nøstebarn presentrerte
gratismønster på to tubeskjerf på bloggen sin
for nokre veker sidan.
***
Då sonen min på 16 år var baby,
strikka eg ein del undertøy av garn frå Nøstebarn.
Eg strikka til og med bleiebukser og brukte tøybleier ein periode!!
Vel, har hatt liggande ein bunt med ubleika silkeull,
som no er blitt til eit herleg tubeskjerf.
***
Det som ikkje er så kjekt,
er at kameraet mitt oppfører seg litt merkeleg i dag.
Luka framfor linsa vil ikkje opne seg skikkeleg :(
Difor dette "kunstneriske" bildet med mørke parti........

8 kommentarer:

Sissel sa...

Så fint tubeskjerf. Deilig med skjerf som varmer godt i halsen på kalde høstdager.

Anne Lise sa...

Dettte ser veldig deilig ut. Ja, nøstebarn har veldig masse fint garn å strikke av. Jeg begynte på et tubeskjerf tidlig i våres, i Mini Alpakka. Det er over 600 m, så jeg blir visst aldri ferdig, men kanskje jeg kan få inspirasjon igjen nå når kulden kommer.
fHa en riktig fin dag.

Anonym sa...

Hei. Da er det du som stakk av med seieren i bloggen min :) Send adressa di, så kjem en liten pakke i posten :) klem.

LeKaQuilt sa...

Så lekkert! Det ser mykt og deilig ut. Retter årstiden for myke varme plagg :o)

Turid sa...

Så flott tubeskjerf- å så mange sokker og luer du har strikket - så har du presentert de så fint - rene drops katalogen denne bloggen din!

HildeP. sa...

Tubeskjerfet så deilig ut! : ) Ønsker deg en finfin kveld! : )

Anonym sa...

Det var et enkelt og flott tubeskjerf! Det forrige var også nydelig!

Solveig sa...

Ser deilig ut. Nå trengs det noe godt og varmt i halsen. Tøybleier og strikket undertøy brukte jeg også, men så fine rester som det sitter jeg dessverre ikke igjen med.