29 desember 2011

Skjerf til lua

Vottane frå innlegget under er midlertidig parkert
grunna problemer med mønsteret.
Det stemmer ikkje heilt,
og mønsteret stemmer ikkje heilt overens med votten på bildet,
så eg er ein smule irritert....
Må konferere med nokon som har litt meir
erfaring i å strikke selbuvottar.
***
Men eg har i alle fall fått strikka ferdig eit skjerf i Freestyle frå Dale.
1. juledag måtte eg ty til hodelykt pga. stormen Dagmar,
noko som var ein ny strikkeoppleving!
Lua strikka eg i fjor. Ravelry link.
Modellen er veldig god, og det er også garnet Freestyle.
(Sjølv om det utvidar seg litt i bruk).
Mønsteret på skjerfet er enkelt.
La opp 42 m.
Strikka 3 r, 3 vr i tre omg.
Så forskauv eg ei maske kvar 3. omg.

6 kommentarer:

Elisabeth sa...

Kjempefint skjerf, og lur strikketeknikk som ga en fin struktur :) Ha en fortsatt flott romjul :)

solveig sa...

Eg kjenner eg vert irritert på dine vegne! Eg har opplevd litt av det same. Skal ein gi ut bøker, må ein legge arbeid i det!

Unknown sa...

Flott sett :-)

Unknown sa...

Kjempeflott sett... :O)
Kjempe irriternde at mønsteret på selbuvottene ikke stemmer. Nå man går i gang med et sånt type strikkeri vil man veldig gjerne at lat skal stemme... :O)

Ønsker deg en fortsatt fin jul... :O)

klem

Anonym sa...

Takk for at du vil følge bloggen min! Nå er jeg følger hos deg også! :-)

Nyt de dagene du har igjen av ferien før skolebarna igjen krever deg.
Og uten behov for hodelykt.

Ønsker deg en fin nyttårshelg!

Anonym sa...

Skjerfet ble flott, og sammen med lua ble det et alle tiders sett.
Vil også nytte anledningen til å ønske deg og dine et Godt nytt år!