26 mai 2012

Lita brikke i Muskat

 Det har blitt litt hekling ute i det nydelege
sommarveret vi har hatt denne veka. 
Brikka i Muskat frå Garnstudio er ferdig.
Det gjekk med litt over 100 gram til den. 
 Mønsteret fann eg i boka
Hekling og hakking til kjøkkenet av Tove Fevang.
Her er Tove F. si brikke.

No har eg begynt på desse gryteklutane
frå den samme boka.
Dette er første gongen eg heklar mønster
med to fargar på ein gong.
Kjekt å lære dette!
Mønsteret har forfattarene henta frå Kvinner og Klær, 1940.

Eg heklar mine i Vipe,
eit nytt merserisert bomullsgarn frå Dale.
I mønsteret er det brukt Muskat,
men det er litt tungt for meg å jobbe med for tida. 
Dessutan deler det seg veldig. 
Må gjere om mange av maskene for å få med alle trådane. 
 Men eg har ein del av dette garnet på lager,
så det blir nok nokre gryteklutar i det også etter kvart.

7 kommentarer:

Silje sin blogg sa...

Så fin brikke;) det er deg samme mønsteret som jeg hekler teppene mine av;) de ser fine ut de gryteklutene du holder på med. Fargene blir kjempe fine sammen;)

Husflidstausa sa...

Så masse fint du lagar. Kanskje eg også skal begynne å hekle litt, ser veldig kjekt ut :-)

LivM sa...

Brikken din likte jeg godt og gryteklutene ser også ut til å bli flotte. Hekle med to farger burde jeg jo lære meg :-)

Tonemor sa...

Nydelig brikke du har heklet. Gryteklutene og fargevalget likte jeg kjempe godt.
Klem Tone

hanne sa...

Nydelige arbeider!

Blåbærlina sa...

Så fin brikke du har heklet. Og så morsomt at du lager grytekluter etter gammelt mønster. Kjekt å lære noe nytt. :O)

Tesha sa...

Den boka har jeg også! Nå ble jeg frista til å ta heklenåla fatt, gitt! Fine og nyttige saker!