27 desember 2013

Tilbehør

Har nokre småplagg å vise fram i dag.  
Alle vart ferdige på tampen av året.
 Dennne halsen var julegåve til ei ung dame.
Den er strikka i bjørnebærmønster og går to gongar rundt halsen.
Garn: Sandnes Mini Alpakka og Sandnes Silk Mohair.
Denne lua har eg strikka til meg sjølv. 
La opp 130 masker på pinne nr. 3.
Strikka rundt i 30 cm.
Felte slik:
3 r, 2  rett saman
1 omg. rett.
2r, 2 rett saman.
snurp saman resten av maskene.
Garn:  Du Store Alpakk tynn alpakka. 
 Litt over eit nøste.
Skjerf som var nesten ferdig, blei fullført og gitt i gåve.
Mønster frå Dale.  Garn:  Dale royal alpakka. 2,5 nøste.
 Hals til son nr. tre.
Mønster frå Rauma garn, design voksen 222R.
Går to gongar rundt halsen.
Garn:  Inca alpaca og Alpaca silk.
 Tova vottar i eit Viking garn som eg ikkje hugsar namnet på.
 Berre tovinga mangla på at desse var ferdige.
Ønsker alle som er innom bloggen min,
ei fortsatt god jul!

12 kommentarer:

Lisbeths Verden sa...

Så mye fint, jeg likte den halsen, den var virkelig flott:) Hilsen Beth

Timotei sa...

Så mye fint du strikker! Strikker visst mest votter jeg, men nå fikk jeg lyst på nytt strikketøy:) Inspirerende som alltid her hos deg. Ønsker deg en fortsatt fin romjul!

Kort og Søm sa...

Så mye fint :)

BrittB sa...

Flotte ting du har strikket!
Bjørnebærmønster har jeg aldri hørt om før, det ser spennende ut! :-)
Fortsatt god romjul!

solveig sa...

Til jenter og damer er det mykje fint å finne. Eg synest det er lengre mellom plagg til unge menn. Skjerfet var skikkeleg tøft!

Anita sa...

Så flotte gåver!!!
Mykje godt arbeid og omtanke ligg bak her :)
Kjekt å få fine og nyttige ting.
Fortsatt god jul!
Anitaklem ;)

Besta sa...

Fine og nyttige ting! Spesielt begeistra for bjørnebærmønsteret. Men det ser litt vaskelig ut.

Hildegard sa...

Takk for skjerfet som eg fekk i julegåve!
Mamsen

STEINKJERRINGA sa...

Så flotte og varmende gaver som mange ble glad for.

Birgitte sa...

Her var det mange fine og varmende gaver! :)

Haldis sa...

Fine ting du har strikka! Fortsatt god romjul.

Eli Kristin Magnussen sa...

Oi, så mye fint du lager - både med pinner og symaskin. Helt imponert. Jeg fikk meg symaskin, så der er jeg. Skal begynne å lære meg å sy - siste gang var kanskje på ungdomsskolen...? :)

Det skjerfet/halsen til din sønn i gråtoner var kjempeflott. Tror faktisk at det hadde falt i smak hos en eller to karer i mitt hus også ;)

Takk for inspirasjon!
Eli Kristin

Ps - har en giveaway gående om du vil prøve lykken på varme plagg i lammeull? ^_^