01 november 2015

Spice of Life


Då er eg ferdig med Spice of Life-teppet mitt.
Eg skriv ikkje endeleg ferdig, slik eg ofte gjer.  
Dette har nemleg vore eit utruleg artig prosjekt, 
som det er freistande å gjenta.
Teppet er hekla i Daletta frå Dale og Alpa frå Europris.
Eg hadde hekla heile teppet i Daletta, 
om der hadde vore fleire fargar å velje mellom.
Men det var ikkje så dumt å kombinere ull og alpakka på denne måten.
Teppet blei mjukare og varmare.
Det einaste negative (som eg har skrive om før), 
er at mønsteret ikkje kjem så godt fram når du heklar i alpakka.
Men det er ikkje sikkert det gjer noko.

9 kommentarer:

Elin sa...

Teppet ditt blei utruleg fint! Så kjekt at du har fått det heilt ferdig, og har lyst å lage fleire. Fine til gåver, hint.....

Berit sa...

Nydelig teppe, litt av en jobb dette :)

Birgitte sa...

Så flott at et slikt stort prosjekt er kjekt å holde på med til siste slutt! Det er sjeldent jeg leser. Teppet ditt ble veldig veldig fint!

Kort og Søm sa...

Så fint :)

solveig sa...

Kjempefint! Flott fargesamansetning!

Ruths datter sa...

Så flott teppet ble. Veldig trivelig å se på.
Klem

Muskats blog sa...

For et flott teppe, nydelig rett og slett. Mulig at mønsteret ikke kommer godt nok frem, men det ser flott ut på bildene kan jeg love deg. :)

Lisbeths Verden sa...

Kjempeflott ble det !

Valdreshagenmin sa...

Teppet ditt ble kjempefint :-) Flotte farger!
Har også heklet teppet og ble som du veldig fornøyd. Morsomt å hekle var det også :-)