08 desember 2008

Posar til julemenn/pepperkakeformer

Eg likte så kjempegodt ideen om ein stoffpose til å oppbevare småkakeformene i, at eg måtte sette i gang ein liten produksjon i helga. Førebels er eg ferdig med to posar, men kjem heilt sikkert til å sy fleire (optimisten...).

Her har eg putta mine former opp i den eine posen, og den blei berre halvfull.

Mannen er brodert med kontursting, eller min versjon av kontursting (var litt usikker på dette stinget....). Brukte linstoff, som det stod i boka at ein skulle bruke. Det blei ganske fint. Raudt bomullstoff som for.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Heisan igjen.. Disse posene er kjempefine. Nå skal jeg også sy slike poser. Pepperkakeformene mine ligger nemlig i plastposer, ikke så lekkert, men jeg stjeler ideen din... Praktisk og pent :-)

Anonym sa...

Denne boka må jeg få kjøpt ....angrer litt på at jeg ikke gjorde det allikevel..
Eli A.

Elin sa...

Du overraskar stadig! Eg treng ein til peparkakeformer, ein til sandkakeformer, sokkar, sjal....viss du skulle slumpe til å pakke inn noko til meg! (hint hint)

solveig sa...

Kjempefine og praktiske posar. I fjor kjøpte eg "bibelske" dyr, i år vart det kosedyrformer. Kakemennene bakte Olaug.

Timotei sa...

Å, så fine! Mine pepperkakeformer ligger i en plastpose...

Two sa...

Oj, denne ideen kjøper eg med ein gong, eg som er i posemodus for tida....

Two sa...

Hei igjen! Alltid koselig å kikke innom deg, så det ligg ein award til deg i bloggen min.

marit sa...

Å, disse var fine! Mine former ligger i ei litt for lita pappeske...Må vist finne fram syhumøret igjen...

Solveig sa...

Flott oppbevaring! Ikke dumt med poser til formene, da er det jo litt moro å ta dem fram. Mine ligger i en plastboks som det har vært kjøpte pepperkaker i. Ikke særlig spennende.

Karilla sin hobbyblogg sa...

De posene var bare helt genial!
Nå har jeg en julegave ide til de som har alt.
Ha en fin førjulstid!

Maret sa...

Kjempegod ide...

Ha ein fin kveld.